Jumaat, 7 September 2007

Tidak Ada Yang Berjaya...

Disini aku nak buat pengumuman rasmi mengenai keputusan hadiah misteri yang sepatutnya diberikan untuk mereka yang bertuah.. tapi memandangkan tak ramai.. hanya 4 orang (aku tak yah kira lah kan) sahaja yang join kempen mesej kemerdekaan tuh.. so pemilihan aku takleh nak buat... keciwa sebenarnya.. kalau korang kata aku tak beritahu ahli lain.. aku dah buat melalui SMS (duit sendiri tau).. setiap ahli... mana tak dapat tuh... itu aku minta maaf... sepatutnya aku buat satu lagi kempen.. malah sepatutnya aku buat "satu bulan, satu kempen", tapi memandangkan sambutan yang errrmmm alahai ni... aku tangguhkan dulu niat murniku itu... lemah semangat mungkin... namun akan aku cari jalan agar program ini berjalan tak lama lagi... namun aku mengharapkan komitmen dari korang.. mungkin korang ada masalah kemudahan internet... tapi kat raub ni.. ada stesen internet... kat dong tuh pun ada (tak tau lah kalau abang zumi dah tutup cyber dia)... maybe korang bz.. ye tak.. oklah.. panjang plak bebel aku ni... aku minta maaf... bukan aku kedekut nak bagi hadiah... tapi korang paham sendirilah.. dah besar panjang semuanya... aku akhiri dengan... wabilahi taufik walhidayah Assalamualaikum Warrah Matullahi Wabarrakatuh.. Selamat Berpuasa....!!!

Tiada ulasan: